maanantai 14. syyskuuta 2009

väärinpäisyyttä

On taas käyny niin, että oon menny mukaan tempauksiin, joissa on tarkotus tietyn aikavälin puitteissa neuloa mahollisimman paljon semmosia juttuja mitä neulon normaalistiki paljon. Noh, oon ennenki huomannu että just sillon alkaa kiinnostaa mahollisimman epänormaalit neuleinnot.
En oo koskaan neulonu sormikkaita. Oon neulonu tän vuoden aikana yli 20 paria sukkia. Liityin sukkasatoon. Oon sen aikana neulonu säälittävät yhet sukat. YHET.
Koska: alkaa kiinnostaa lapaset ja sormikkaat! Neuloin tossa just ite värjätystä ja kehrätystä langasta elämäni ensimmäiset hanskat ja koska yksikään sukkamalli ei puhuttele, eikä sukkalankakaan huuda muuta kun sormikkaita niin jumankauta, taian alottaa putkeen toiset sormikkaat :D Ja vielä samanlaiset ko mitkä just päättelin..
Sit kun alkaa lapaskuu niin alkaa varmaan kantapäät taas kiinnostaa..

Mikä tää homma on ku näin kävi viimekin vuonna? Onko teillä muilla tämmöstä?


Koska kuvattomat on tylsiä, tässäpä yhet jo hetki sitten tehdyt kantapäät. Ja varpaat, ja sääret.
Arwettaa, ohje Wendy D. Jonhsonin Socks from the toe-upista.


8 kommenttia:

  1. Anonyymi3:15 ip.

    Ihanaiset :)

    t.hillanen

    VastaaPoista
  2. Minulla käy just samalla tavalla: sukkia lapaskuussa ja lapasia sukkasadossa. Mikäs siinä, käyhän se niinkin.

    VastaaPoista
  3. Juu, näin voi käydä myös sukkaemolle. Kahdet tosin on valmiit, mutta kolmas hyytyi kantapäähän ja nyt neulon innolla Noro-takkia... :P

    Aivan ihanat nuo polvarit!

    VastaaPoista
  4. Ihan sama vika täälläkin. Sukkasato juu, mutta kun lapastuttaisi -eikä aikaa ole mihinkään. Hmpf.

    VastaaPoista
  5. Joo, sama vika. Yhet sukat oon saanu aikaan, kun tekis mieli vaan neuloa ihan kaikkea muuta kuin sukkia, vaikka normaalisti tuotan sukkia parin viikossa. :P

    VastaaPoista
  6. Kivat sääret, varpaat ja oletettavasti ne kantapäätkin. :)

    VastaaPoista
  7. Ei voi muuta todeta sun vuodatukseen kun:
    :D

    VastaaPoista
  8. Anonyymi8:56 ip.

    Joko olen tulossa vanhax tai sulla on a)kauniit sääret b) hyvä tatsi neulomiseen c) kevätkiima on ajoissa, koska mielestäni noi alimmat on sexyt..

    VastaaPoista